загрузка...


Яндекс.Метрика Яндекс цитирования


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Українська література - Статті

Урок з вивчення оповідання Євгена Гуцала «Олень Август»

Варіант аналізу повісті І. Франка «Захар Беркут»

Організація групової діяльності учнів на уроці за романом Павла Загребельного «Я, Богдан»

Формуємо комунікативні компетенції - Від творчих переказів — до мовної дизайн-освіти

Письмовий переказ тексту художнього стилю з творчим продовженням

Праці Івана Огієнка у фонді Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського

Презентація журналу «Всесвіт»

Мова — голос нації

Романна історія на рубежі тисячоліть: філософська візія минулого України у творчості сучасних письменників

«Чорна рада» П. Куліша: роман як знакова система

Жанрова специфіка творів А. Кащенка на історичну тематику

Анакреонтичні та гораціанські оди у творчості Г. Сковороди і В. Капніста

Особливості аналізу верлібру у старшій школі

Шкільна лекція як ефективний метод вивчення публіцистики у старших класах

Проблема порівняльного вивчення творів зарубіжної та української літератури

Вивчення казки І. Нечуя-Левицького «Запорожці»

Два уроки з вивчення «Казки про яян» - Андієвська Емма

Художній дивосвіт Анатолія Дімарова

Свято української пісні

Інноваційні тенденції у професійній підготовці майбутнього вчителя рідної мови і літератури в Росії

У боротьбі за самовизначення України (Іван Огієнко у «Новій раді» 1917—1919 pp.)

Письменник, педагог і патріот Микола Никанорович Магера

Унадився журавель до бабиних конопель - про стан української мови

Григорій Сковорода як лірик і байкар

Доля дитини у творчості українських письменників

З історії дитячого театру Марка Кропивницького

Вивчаємо казку О. Сенатович «Малий Віз»

Система уроків з вивчення творчості А. Малишка

Література рідного краю «І Лесин дух зі слова в душі лине» 8 клас

Аналіз п'ятикласниками вчинків та поведінки героїв казок

Прогресивні представники національної еліти про формування громадянськості особистості (Перша пол. XIX ст.)

Література: високе чи масове мистецтво?

Використання мемуарів на уроках української літератури в старших класах

Сприйняття образного поетичного слова і розвиток естетичних смаків старшокласників - Матеріали до уроків з вивчення інтимної лірики В. Симоненка

Система завдань з розвитку творчих здібностей старшокласників у процесі аналізу художнього твору

Як написати сценарій відеофрагмента

Урок за оповіданням Григора Тютюнника «Дивак»

Вивчаємо повість М. Коцюбинського «Дорогою ціною»

Сценарій літературного вечора, присвяченого 169-ій річниці від дня народження І. С. Нечуя-Левицького

Урок літератури в умовах 12-річної школи: 5—9 класи

Планування літературної освіти школярів: технологічна концепція

Новітня інтерпретація лірики Івана Франка

Таврійський буттєвий ландшафт у творах Миколи Куліша

Система психолого-педагогічних засад вивчення літературного краєзнавства в курсі літератури

Підготовча робота як особливий структурний елемент організації семінарів у школі

Використання комп'ютерних технологій на уроках української мови та літератури

«Я не геній, синку милий»: кілька зауваг до проблеми геніальності митця

Вивчення казки Івана Франка «Фарбований Лис»

Конспект уроку за уривками з кіноповісті О. Довженка "Зачарована Десна"

Вічно живі співомовки Степана Руданського

Багатство духовного світу Григорія Коваля

Мово рідна, слово рідне... - Сценарій свята для учнів 5—6 класів

Ліричні пісні Давнього Єгипту : переклад чи оригінальна творчість?

Кулішева дума про велич і славу України

І. Нечуй-Левицький і російська культура

Постмодерністський дискурс Юрія Андруховича

Методичні умови формування вмінь літературного аналізу

Використання творчої спадщини Григорія Ващенка у фаховій підготовці вчителів-словесників

Розвиток пізнавальних і творчих здібностей учнів на уроках літератури

Скарб родини Коцюбинських

Цікаві бувальщини з життя Михайла Коцюбинського

«Між пригадуванням і передчуттям»: репрезентація совєтського минулого в сучасній літературі

Дитинство Осипа Гординського (Юрія Федьковича) як пора sui generis (соціокультурний і психологічний аспекти)

Поетика назви новели Михайла Яцківа «Гермес Праксітеля»

Талановитий педагог - До 90-річчя від дня народження Яра Славутича

Проблемне викладання української літератури - Урахування вікових особливостей учнів-старшокласників

Компаративістика як метод вивчення літератури: її становлення і актуальні питання

Інтимна лірика Івана Франка та повість-есе Романа Горака «Тричі мені являлася любов»

Як вивчати оповідання «Скарб» О. Стороженка на уроках української літератури?

Григір Тютюнник — скарб української літератури

Розвиток громадянськості в науковій думці українських вчених у XX ст.

Святий Миколай — приклад доброчинності і милосердя - Сценарій виховної години для учнів 5—6 класів

Космогонічні витоки української казки

Сучасна українська драма: мотиви та поетика

Вивчення літературних творів з історичною інверсією

Основи християнської моралі - Рецензія на книгу Олександра Кислашка «Уроки для спасіння»

До поняття навчального проектування на уроках літератури

Новозаповітні мотиви в українській поезії XX століття

Вивчення роману Івана Багряного «Тигролови» на тлі історичних подій та явищ із застосуванням інтерактивних методів навчання

Семінарське заняття про театр корифеїв

Вивчення мемуарів на уроках літератури у середніх класах

Методична система вивчення драматичних творів зарубіжної літератури у взаємозв'язку з українською у 8—11 класах

Виникнення ідеї громадянського виховання в Україні у другій половині XIX ст. та умови її реалізації

Життєві й творчі устремління Миколи Бажана

Український Дон Кіхот: «передмова» до «продовження»

Один малодосліджений аспект літературних текстів з погляду міфу

До питання про сучасний підручник з української літератури

Дитячий фольклор у контексті зимової календарної обрядовості українців

Література Київської Русі — правдиве дзеркало нашої славної історії та менталітету

Цикл Тараса Шевченка «Давидові псалми» як переспів фрагментів Біблії

Розвиток мовлення старшокласників у процесі аналізу пейзажу в прозових творах різних художніх систем

Загадка дійових осіб у новелі «Intermezzo» Михайла Коцюбинського

Роль духовного виміру лірики Василя Стуса для морально-етичного виховання школярів

Думки учителя-практика про Проект програми для середньої загальноосвітньої школи з українською і російською мовами навчання. Українська література

Історія української літератури. Кінець XIX — початок XX ст.

Підручникотворення на порозі третього тисячоліття

Естетика Івана Франка і формування основоположних підстав вивчення української літератури в сучасній школі

Алегоричні версії драми Лесі Українки "Осіння казка"

Сторінками краєзнавчої спадщини Адріана Кащенка

Комунікативна специфіка сучасного уроку української літератури



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21



загрузка...
Яndex
 
загрузка...

...