загрузка...
Loading...

Яндекс.Метрика Яндекс цитирования

Тренувальні тести (з відповідями) ЗНО з української літератури

Відповіді виділено пихилим шрифтом.

РОДИННО-ПОБУТОВІ ПІСНІ «МІСЯЦЬ НА НЕБІ, ЗІРОНЬКИ СЯЮТЬ», «ЦВІТЕ ТЕРЕН, ЦВІТЕ ТЕРЕН», «СОНЦЕ НИЗЕНЬКО, ВЕЧІР БЛИЗЕНЬКО»,«В КІНЦІ ГРЕБЛІ ШУМЛЯТЬ ВЕРБИ»

РОДИННО-ПОБУТОВІ ПІСНІ «ЗА ГОРОДОМ КАЧКИ ПЛИВУТЬ», «СВІТИ, СВІТИ, МІСЯЧЕНЬКУ», «ЛУГОМ ІДУ, КОНЯ ВЕДУ»

«ДО БОРУ, ДРУЖЕЧКИ, ДО БОРУ», «А БРАТ СЕСТРИЦЮ ТА Й РОЗПЛІТАЄ», «РОЗВИЙ, СОСНО, СІМСОТ КВІТОК», «ЛЕТЯТЬ ГАЛОЧКИ У ТРИ РЯДОЧКИ», «ОЙ МАТІНКО, ТА НЕ ГАЙ МЕНЕ» - ВЕСІЛЬНІ ПІСНІ

УКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ БАЛАДИ «БОНДАРІВНА», «ОЙ ЛЕТІЛА СТРІЛА», «ОЙ НА ГОРІ ВОГОНЬ ГОРИТЬ», «КОЗАКА НЕСУТЬ». ТЕМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ, КЛАСИФІКАЦІЯ БАЛАД

БІБЛІЯ. ЛЕГЕНДИ «ПРО СТВОРЕННЯ СВІТУ», «ПРО ПОТОП НА ЗЕМЛІ», «ПРО ПЕРШИХ ЛЮДЕЙ АДАМА І ЄВУ»

ЛЕГЕНДИ З БІБЛІЇ «ПРО ВАВИЛОНСЬКУ ВЕЖУ», «ПРО МОЙСЕЯ». ДЕСЯТЬ ЗАПОВІДЕЙ

«ПРИТЧА ПРО БЛУДНОГО СИНА», «ПРИТЧА ПРО СІЯЧА». БІБЛІЯ - СВЯТЕ ПИСЬМО І ЗБІРКА ЛІТЕРАТУРНИХ ПАМ’ЯТОК

«ПОВІСТЬ МИНУЛИХ ЛІТ» - ІСТОРИЧНА КНИГА І ЗБІРКА ЕПІЧНИХ ТВОРІВ

КИЄВО-ПЕЧЕРСЬКИЙ ПАТЕРИК ЯК ПАМ’ЯТКА ЖИТІЙНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. ОПОВІДАННЯ ПРО ПРОХОРА ЧОРНОРИЗЦЯ

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА РЕНЕСАНСУ І БАРОКО. РОЛЬ ПРАВОСЛАВНИХ БРАТСТВ, ОСТРОЗЬКОЇ ТА КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКОЇ АКАДЕМІЙ У РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ. І. ВИШЕНСЬКИЙ - МИСЛИТЕЛЬ, БОГОСЛОВ, ПОЛЕМІСТ

ІСТОРИЧНО-МЕМУАРНА ПРОЗА. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО КОЗАЦЬКІ ЛІТОПИСИ. «ІСТОРІЯ РУСІВ»

І. ВЕЛИЧКОВСЬКИЙ. ФІГУРНІ (КУРЙОЗНІ) ВІРШІ (ІЗ РУКОПИСНИХ КНИГ «ЗЕГАР З ПОЛУЗЕГАРКОМ» І «МЛЕКО»). С. КЛИМОВСЬКИЙ. «ЇХАВ КОЗАК ЗА ДУНАЙ»

ДРАМАТУРГІЯ. ШКІЛЬНА ДРАМА «ВЛАДИМИР» Ф. ПРОКОПОВИЧА. ВЕРТЕП ЯК ВИД ЛЯЛЬКОВОГО ТЕАТРАЛЬНОГО ДІЙСТВА

Г. СКОВОРОДА «БДЖОЛА ТА ШЕРШЕНЬ», «СОБАКА І ВОВК»

Г. СКОВОРОДА «ВСЯКОМУ ГОРОДУ НРАВ І ПРАВА»

Г. СКОВОРОДА «ВСТУПНІ ДВЕРІ ДО ХРИСТИЯНСЬКОЇ ДОБРОНРАВНОСТІ», АФОРИЗМИ

НОВА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. СУСПІЛЬНО-ІСТОРИЧНІ ОБСТАВИНИ НАПРИКІНЦІ XVIII ст.

І. КОТЛЯРЕВСЬКИЙ «ЕНЕЇДА». ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ. НАЦІОНАЛЬНИЙ КОЛОРИТ. ПРОБЛЕМИ І МОТИВИ ТВОРУ. ХАРАКТЕРИСТИКА ГЕРОЇВ, ЩО УОСОБЛЮЮТЬ САМОДЕРЖАВСТВО, ПАНІВ, ЧИНОВНИКІВ, ДУХОВЕНСТВО

І. КОТЛЯРЕВСЬКИЙ «ЕНЕЇДА». ОБРАЗИ ЕНЕЯ, ТРОЯНЦІВ

І. КОТЛЯРЕВСЬКИЙ. «НАТАЛКА ПОЛТАВКА» - ПЕРШИЙ ТВІР НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДРАМАТУРГІЇ

І. КОТЛЯРЕВСЬКИЙ «НАТАЛКА ПОЛТАВКА». НАТАЛКА ЯК УОСОБЛЕННЯ КРАЩИХ РИС УКРАЇНСЬКОЇ ЖІНКИ. РОЛЬ І ФУНКЦІЯ ПІСЕНЬ У ДРАМІ

І. КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО. «МАРУСЯ» - ПЕРША УКРАЇНСЬКА ПОВІСТЬ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Г. КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО «КОНОТОПСЬКА ВІДЬМА». КАРТИНИ ЖИТТЯ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ЗА ЧАСІВ ВЕЛИКОЇ РУЇНИ

Г. КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО «КОНОТОПСЬКА ВІДЬМА». ІРОНІЯ І САТИРА У ПОВІСТІ

Г. КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО «КОНОТОПСЬКА ВІДЬМА». ПОЄДНАННЯ РЕАЛІЗМУ І ФАНТАСТИКИ

ЛІТЕРАТУРА УКРАЇНСЬКОГО РОМАНТИЗМУ. М. КОСТОМАРОВ «СОЛОВЕЙКО»,П. ГУЛАК-АРТЕМОВСЬКИЙ «РИБАЛКА», Є. ГРЕБІНКА «УКРАЇНСЬКА МЕЛОДІЯ»

ЛІТЕРАТУРА УКРАЇНСЬКОГО РОМАНТИЗМУ. В. ЗАБІЛА «СОЛОВЕЙ», М. ПЕТРЕНКО «НЕБО». М. ШАШКЕВИЧ - ЗАЧИНАТЕЛЬ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ НА ЗАХІДНИХ ЗЕМЛЯХ. «ВЕСНІВКА»

М. ГОГОЛЬ. ЛІТЕРАТУРНА ДІЯЛЬНІСТЬ. РОМАНТИЧНА УМОВНІСТЬ ОПОВІДАННЯ «ВЕЧІР ПРОТИ ІВАНА КУПАЛА»

М. ГОГОЛЬ. «ВЕЧІР ПРОТИ ІВАНА КУПАЛА». ЗВ’ЯЗОК З «НЕЧИСТОЮ СИЛОЮ» ЯК МЕТАФОРА ЗЛОДІЯННЯ

Т. ШЕВЧЕНКО. ГЕНІАЛЬНИЙ ПОЕТ, МИСЛИТЕЛЬ, ПРОРОК НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ В УКРАЇНІ. ВІСЬ НЕПЕРЕРВНОСТІ ІСТОРИЧНОГО ЧАСУ («ДО ОСНОВ’ЯНЕНКА», «НА ВІЧНУ ПАМ’ЯТЬ КОТЛЯРЕВСЬКОМУ», «ДУМКА» ("НАЩО МЕНІ ЧОРНІ БРОВИ...")

Т. ШЕВЧЕНКО. «ПРИЧИННА», «ЛІЛЕЯ»

Т. ШЕВЧЕНКО «ГАЙДАМАКИ». СКЛАДНІСТЬ ІСТОРИЧНОЇ ДОЛІ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ. ПОВСТАЛИЙ НАРОД ЯК ГЕРОЙ ПОЕМИ

Т. ШЕВЧЕНКО «ГАЙДАМАКИ». ХАРАКТЕРИСТИКА ГЕРОЇВ ТВОРУ

НАЦІОНАЛЬНА ПРОБЛЕМАТИКА У ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА ПЕРІОДУ «ТРЬОХ ЛІТ». «КАВКАЗ»

Т. ШЕВЧЕНКО «ВЕЛИКИЙ ЛЬОХ». ІСТОРИЧНЕ МИНУЛЕ У ТВОРІ

Т. ШЕВЧЕНКО «ЧИГРИНЕ, ЧИГРИНЕ», «СТОЇТЬ В СЕЛІ СУБОТОВІ...»

Т. ШЕВЧЕНКО «СОН» («У ВСЯКОГО СВОЯ ДОЛЯ»). САТИРИЧНИЙ ПАФОС ПОЕМИ, ЇЇ СПРЯМУВАННЯ

Т. ШЕВЧЕНКО "І МЕРТВИМ, І ЖИВИМ, І НЕНАРОДЖЕНИМ...". КРИТИЧНИЙ ПОГЛЯД НАЦІОНАЛЬНОЇ ІСТОРІЇ ЗАДЛЯ ПЕРСПЕКТИВИ ЇЇ КРАЩОГО МАЙБУТНЬОГО

ТЕМА ЖІНОЧОЇ ДОЛІ У ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА. «КАТЕРИНА»

Т. ШЕВЧЕНКО «НАЙМИЧКА», «НА ПАНЩИНІ ПШЕНИЦЮ ЖАЛА»

Т. ШЕВЧЕНКО «МАРІЯ», «У НАШІМ РАЇ НА ЗЕМЛІ»

Т. ШЕВЧЕНКО «САДОК ВИШНЕВИЙ КОЛО ХАТИ...», «ДОЛЯ», «РОСЛИ УКУПОЧЦІ, ЗРОСЛИ...»

Т. ШЕВЧЕНКО І БІБЛІЯ. «ІСАІЯ. ГЛАВА35». ЦИКЛ «ДАВИДОВІ ПСАЛМИ»

СВІТОВА ВЕЛИЧ Т. ШЕВЧЕНКА

П. КУЛІШ «ДО РІДНОГО НАРОДУ»

П. КУЛІШ. КРЕДО МИТЦЯ, ЙОГО РОМАНТИЧНА ЛІРИКА («ТРОЄ СХОТІНОК», «ЗАВОРОЖЕНА КРИНИЦЯ»)

П. КУЛІШ. «ЧОРНА РАДА» - ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ ІСТОРИЧНИЙ РОМАН

П. КУЛІШ «ЧОРНА РАДА». ПОКАЗ ПРОТИСТОЯННЯ СИЛ ДЕРЖАВОТВОРЕННЯ І РУЇННИЦТВА

П. КУЛІШ «ЧОРНА РАДА». ХАРАКТЕРИСТИКА ОБРАЗІВ ТВОРУ

МАРКО ВОВЧОК. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «МАКСИМ ТРИМАЧ». РОМАНТИЧНІСТЬ ТВОРУ, ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО СЮЖЕТУ, ХАРАКТЕРОТВОРЕННЯ

МАРКО ВОВЧОК «МАКСИМ ТРИМАЧ». ПОЧУТТЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ТА ВИНИ ЯК УСЕЛЮДСЬКЕ ПОЧУТТЯ

ЛІТЕРАТУРА XX СТ. - МИСТЕЦТВО ОНОВЛЕНИХ ТРАДИЦІЙ І СМІЛИВОГО НОВАТОРСТВА

І. БАГРЯНИЙ - ОДИН ІЗ НАЙТАЛАНОВИТІШИХ ІЗ КОГОРТИ ПИСЬМЕННИКІВ-ЕМІГРАНТІВ. «ТИГРОЛОВИ» - АВАНТЮРНО-ПРИГОДНИЦЬКИЙ РОМАН

І. БАГРЯНИЙ «ТИГРОЛОВИ». ГУМАНІСТИЧНА ІДЕЯ ПЕРЕМОГИ ДОБРА НАД ЗЛОМ

І. БАГРЯНИЙ «ТИГРОЛОВИ». СИЛЬНИЙ ТИП УКРАЇНСЬКОЇ ЛЮДИНИ - ГОЛОВНИЙ ГЕРОЙ ПИСЬМЕННИКА

ВІЗУАЛЬНА (ЗОРОВА) ПОЕЗІЯ СЬОГОДНІ. М. САРМА-СОКОЛОВСЬКИЙ «ДЗВІН ГЕТЬМАНА І. МАЗЕПИ»

В. ГЕРАСИМ’ЮК. СПОВІДЬ ДУШІ У ВІРШАХ СУЧАСНОГО ПОЕТА («ЧОЛОВІЧИЙ ТАНЕЦЬ»,«ПЕРШИЙ СНІГ», «ЖИВА ВАТРА»)

І. ЛИПА. «У НЕВІДОМУ ПУТЬ»

І. ЛИПА «МАТИ»

УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ. НАРОДНИЙ ЕПОС. «ЗАЖУРИЛАСЬ УКРАЇНА, БО НІЧИМ ПРОЖИТИ»,«ГЕЙ, НЕ ДИВУЙТЕСЬ, ДОБРІЇ ЛЮДИ», «ЧИ НЕ ТОЙ ТО ХМІЛЬ», «ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ І БАРАБАШ»

І.С. НЕЧУЙ-ЛЕВИЦЬКИЙ. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «КАЙДАШЕВА СІМ’Я»

ПАНАС МИРНИЙ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «ХІБА РЕВУТЬ ВОЛИ, ЯК ЯСЛА ПОВНІ?»

М. СТАРИЦЬКИЙ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «НЕ СУДИЛОСЬ»

М. КРОПИВНИЦЬКИЙ. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «ГЛИТАЙ, АБО Ж ПАВУК»

І. КАРПЕНКО-КАРИЙ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «ХАЗЯЇН»

І. ФРАНКО. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «ГІМН», «НАРОДЕ МІЙ, ЗАМУЧЕНИЙ, РОЗБИТИЙ» (ПРОЛОГ ДО ПОЕМИ «МОЙСЕЙ»), «ГРІЄ СОНЕЧКО», «ДЕКАДЕНТ», «ЧЕРВОНА КАЛИНО, ЧОГО В ЛУЗІ ГНЕШСЯ?», «ЧОГО ЯВЛЯЄШСЯ МЕНІ У СНІ?», «ПЕРЕХРЕСНІ СТЕЖКИ», «УКРАДЕНЕ ЩАСТЯ»

П. ГРАБОВСЬКИЙ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «ДО РУСИ-УКРАЇНИ», «ДО УКРАЇНЦІВ», «ОРЛИ», «ДІТЯМ», «ТРУДІВНИЦЯ», «до н. к. с.»

М. КОЦЮБИНСЬКИЙ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «INTERMEZZO», «ТІНІ ЗАБУТИХ ПРЕДКІВ»

ЛЕСЯ УКРАЇНКА. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «CONTRA SPEM SPERO», «СТОЯЛА Я І СЛУХАЛА ВЕСНУ», «ЯК Я ЛЮБЛЮ ОЦІ ГОДИНИ ПРАЦІ», «ЛІСОВА ПІСНЯ», «БОЯРИНЯ», «І ВСЕ-ТАКИ ДО ТЕБЕ ДУМКА ЛИНЕ...»

В. СТЕФАНИК. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «КАМІННИЙ ХРЕСТ», «СИНИ»

О. КОБИЛЯНСЬКА. ЖИТТЄВИЙ Й ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «ЛЮДИНА»

С. ВАСИЛЬЧЕНКО. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «ТАЛАНТ»

В. ВИННИЧЕНКО. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «СОЛДАТИКИ!»

П. ТИЧИНА. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «АРФАМИ, АРФАМИ...», «ВИ ЗНАЄТЕ, ЯК ЛИПА ШЕЛЕСТИТЬ», «КОЛИ В ТВОЇ ОЧІ ДИВЛЮСЯ...», «Я СКАЗАВ ТОБІ ЛИШ СЛОВО...», «ЗОЛОТИЙ ГОМІН», «СКОРБНА МАТИ», «ГЕЙ, ВДАРТЕ В СТРУНИ, КОБЗАРІ...», «ДО КОГО ГОВОРИТЬ?», «ХТО Ж ЦЕ ТАК ІЗ ТЕБЕ НАСМІЯТЬСЯ СМІВ?», «ПОХОРОН ДРУГА»

М. РИЛЬСЬКИЙ. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «ШОПЕН», «ЯБЛУКА ДОСПІЛИ...», «СЛОВО ПРО РІДНУ МАТІР», «ДІАЛОГ»

В. СОСЮРА. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «МАЗЕПА», «ДО БРАТА», «ЛЮБІТЬ УКРАЇНУ», «ЯК Я ЛЮБЛЮ ТЕБЕ, МІЙ КРАЮ ВУГЛЯНИЙ», «БІЛІ АКАЦІЇ БУДУТЬ ЦВІСТИ...», «ТАК НІХТО НЕ КОХАВ»

М. ХВИЛЬОВИЙ. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «Я (РОМАНТИКА)»

ОСТАП ВИШНЯ. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «МОЯ АВТОБІОГРАФІЯ», «МИСЛИВСЬКІ УСМІШКИ»

Є. МАЛАНЮК. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «СУЧАСНИКИ», «ШЕВЧЕНКО», «ОДНА ПІСНЯ», «ПАМ’ЯТІ Т. ОСЬМАЧКИ»

В. БАРКА. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «ЖОВТИЙ КНЯЗЬ»

Ю. ЯНОВСЬКИЙ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «ВЕРШНИКИ»

М. КУЛІШ. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «МИНА МАЗАЙЛО»

І. КОЧЕРГА. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «ЯРОСЛАВ МУДРИЙ»

О. ДОВЖЕНКО «ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА», «УКРАЇНА В ОГНІ», «ЩОДЕННИК»

У. САМЧУК. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «НАРІД ЧИ ЧЕРНЬ», «МАРІЯ»

І. БАГРЯНИЙ. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «ТИГРОЛОВИ»

А. МАЛИШКО. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «ХМАРИНКА В НЕБІ ГОЛУБІМ «ПАЛАЮТЬ ОГНІ ПРИ ДОРОЗІ», «ЛИСТ ДО ГРЕЧКИ», «ПРАВДА», «ВАЖКІ ВІТРИ НЕ ВИПИЛИ РОСИ...», «ПІСНЯ ПРО РУШНИК»

О. ГОНЧАР. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «СОБОР»

В. СИМОНЕНКО. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «КРИВДА», «ЛЕБЕДІ МАТЕРИНСТВА», «ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ - ЛЮДИНА?» «ДЕ ЗАРАЗ ВИ, КАТИ МОГО НАРОДУ?», «ВОНА ПРИЙШЛА», «Є В КОХАННІ І БУДНІ, І СВЯТА», «КИРПАТИЙ БАРОМЕТР»

Д. ПАВЛИЧКО. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «О РІДНЕ СЛОВО, ХТО БЕЗ ТЕБЕ Я?», «КОЛИ МИ ЙШЛИ УДВОХ З ТОБОЮ...», «Я СТУЖИВСЯ, МИЛА, ЗА ТОБОЮ...»,«КОЛИ ПОМЕР КРИВАВИЙ ТОРКВЕМАДА», «ДВА КОЛЬОРИ», «ДЗВЕНИТЬ У ЗОРЯХ НЕБО ЧИСТЕ...», ЦИКЛ «ВІРШІ З МОНГОЛІЇ» («ПОЛЕЧУ Я ДО МОНГОЛІЇ», «МІЖ ГОРАМИ В ДОЛИНІ БІЛІ ЮРТИ...»)

О. КОЛОМІЄЦЬ. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «ДИКИЙ АНГЕЛ»

Ю. МУШКЕТИК. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «СУД»

Л. КОСТЕНКО «ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «ПАСТОРАЛЬ XX СТОРІЧЧЯ», «ТУТ ОБЕЛІСКІВ ЦІЛА РОТА», «ЖИТТЯ ІДЕ І ВСЕ БЕЗ КОРЕКТУР», «СВІТЛИЙ СОНЕТ», «ВЖЕ ПОЧАЛОСЬ, МАБУТЬ, МАЙБУТНЄ», «РОЗКАЖУ ТОБІ ДУМКУ ТАЄМНУ...», «МАРУСЯ ЧУРАЙ»

В. СТУС. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «ВЕСНЯНИЙ ВЕЧІР. МОЛОДІ ТУМАНИ», «НЕ ОДЛЮБИ СВОЮ ТРИВОГУ РАННЮ...», «ОСТАННІЙ ЛИСТ ДОВЖЕНКА», «НЕ МОЖУ Я БЕЗ ПОСМІШКИ ІВАНА...», «О ЗЕМЛЕ ВТРАЧЕНА, ЯВИСЯ...», «У ЦЬОМУ ПОЛІ, СИНЬОМУ, ЯК ЛЬОН...», «ЗА ЛІТОПИСОМ САМОВИДЦЯ», «НА КОЛИМІ ЗАПАХЛО ЧЕБРЕЦЕМ...», «ЯРІЙ, ДУШЕ, ЯРІЙ, А НЕ РИДАЙ...», «ВЕРНИ ДО МЕНЕ, ПАМ’ЯТЕ МОЯ...»

Г. ТЮТЮННИК. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «ЗАВ’ЯЗЬ», «ТРИ ЗОЗУЛІ З ПОКЛОНОМ»

І. ДРАЧ. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «БАЛАДА ПРО СОНЯШНИК», «ЕТЮД ПРО ХЛІБ», «ЧОРНОБИЛЬСЬКА МАДОННА»

Б. ОЛІЙНИК. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «КРИЛО», «ПІСНЯ ПРО МАТІР», «В ОБОРОНУ ХЛІБА»



загрузка...
Яndex
 
загрузка...